Pentru amatorii de Social Media și marketerii de nișă, am venit cu 7 fact-uri interesante despre Twitter, extrase din ultimul curs parcurs. Mai jos cu bullets pentru că știm că ne place straight to the subject, corect? Corect.

1.——–Twitter are în prezent 600 milioane useri din care 288 activi (almost 50%);

2. ——-Daily Inisghts: Se postează, în medie, 500 milioane de tweet-uri, zilnic;

3. ——-Vârsta medie a utilizatorului de Twitter…? 39 de ani!

Lucru care, pentru oamenii care vor să comunice acestui segment de public prin prisma unui brand, înseamnă că Twitter oferă :

  • o comunitate caracterizată, majoritar, de stabilitate financiară prin prisma vârstei,
  • pragmatism datorită formatului rețetei de socializare și, foarte important,
  • posibilitatea de a genera engagement relevant și de a cultiva relația brand – public, prin accesul la micro-comunități foarte bine segmentate și închegate.

4. ——-Toate brand-urile mari au un cont de Twitter (de la Obama, la Cadbury Uk și FedEx & so on).

5. ——-La nivel de Ambasadori de brand și endorsement, statistica spune că există cu 60% mai multe șanse ca un utilizator de Twitter să-ți recomande brand-ul, comparativ cu un utilizator Facebook.

6.——- Cele 140 de caractere pe care le avem la dispoziție pentru un tweet nu au avut ca obiectiv principal sintetizarea informației, ci potrivirea și optimizarea news feed-ului pentru mobile. Twitter a fost conceptul de la bun început pentru platforma mobile.

And guess what,  80% dintre utilizatorii de Twitter folosesc rețeaua socială de pe mobil, ăf cors.

7. ——-Un last ”interesting tip” despre Twitter este segmentarea subiectelor de discuție și accesul la comunități pe baza locației. Adică dacă ai un business care vinde briz-briz-uri și artificii, pe care urmează să-l lansezi în Londra, poate vrei să fii curios care sunt subiectele de actualitate pe care se discută în zona capitalei. Și atunci, dai un search pe Twitter Trends.

 

Twitter Trends ->  London -> 70% subiecte legate de…?

 

Hopa că nu e bine, cam multe discuții despre atentate în perioada asta ca să lansezi un business cu artificii…Zic și eu. Poate că ar fi bine să mai aștepți o leacă să treacă valul.

În România.

Este adevărat că în România, Twitter acoperă un segment foarte mic (spre inexistent) de public care să folosească rețeaua, dar dacă ai un business cu care vrei să mergi world wide, sau cel puțin ochești Europa, prezența ta aici e mai mult decât un must-have.

Și sigur că povestea este mult mai complexă decât ce ți-am spus eu aici, dar ți-am dat doar un cârlig care să-ți atragă atenția și să te facă aware în legătură cu lucrurile pe care le ai de câștigat, ca antreprenor, prin prezența brand-ului tău aici.

…până data viitoare, be kind! 😀

Leave a Reply

Your email address will not be published.