Pe scurt:

Cartea este despre parcursul profesional a lui Claude C. Hopkins, unul dintre cei mai importanți pionieri ai publicității. Overall, cuprinde atât bibliografia scriitorului, cât și povestea nașterii unora dintre strategiile de marketing pe care le folosesc, astăzi, majoritatea oamenilor din publicitate. David Ogilvy spunea că ”Nimănui n-ar trebui să i se permită să aibă de-a face cu publicitatea până nu a citit de 7 ori Publicitate Științifică. Mie mi-a schimbat viața. ”

 

Fragment:

“…apoi se ivi problema traiului din 4,50$/săptămână. Am găsit o cămăruță la o văduvă. Costa 1$/săptămână. Un prânz slinos la un restaurant și mai slinos costa 2,5$/săptămână. Era peste posibilitățile mele așa că am aranjat să sar 2 mese și să dau doar 2,25$. Eram tânăr, activ și mereu flămând. Știam un restaurant care servea plăcintă la cină, iar abonamentul costa 3,5$/săptămână. Ambiția mea cea mai mare era să ajung să primesc păcinta aceea… ”

ENJOY!

Leave a Reply

Your email address will not be published.