Pe scrut:
Toți marketerii spun povești este un cumul de studii de caz despre branding și marketing experiențial. S-a făcut mult buzz în jurul cărții ăsteia și mă tentează mai tare decât la oricare dintre cărțile citite până acum, în cadrul Challenge-ului, să comentez și să dezmint niște lucruri;
Dar mi-am promis să nu fac din provocarea asta o serie de recenzii pentru că nu acesta e scopul ei și nici nu mă consider în măsură să fac asta. Așa că, din nou, o să te las să fii curios și să o citești. Iar dacă vrei să dezbatem mai pe larg subiectul după ce o termini, feel free to write me.
Fragment:
”Nu eu am scris cartea de față. Ceea ce vreau să spun este că nu Seth Godin a scris această carte, ci un scriitor angajat, pe nume Mo Samuels. Godin m-a angajat sp scriu cartea pe baza unei schițe amărâte de trei pagini. Faptul că Seth mi-a dat 10.000 de dolari și a păstrat restul avansului face această carte mai puțin valoroasă?”
ENJOY!
*About Reading Challenge:
„Când ne pierdem efectiv într-o carte bună, facem mai mult decât să urmărim firul unei povești. Ne imaginăm ce se întâmplă în carte și acest lucru activează funcțiile creierului” , spune John Stain, doctor-profesor cu studii în psihologie, genetică și anatomie la Oxford și New College.
Stain spune că vei vedea rezultate după un an în care citești regulat. Capacitatea ta de a face conexiuni, de a soluționa probleme și de a te exprima fluent va fi cu totul alta. E, practic, ca un fel de exercițiu fizic pentru creier.
The Reading Challenge este, așadar, o provocare pe care eu am acceptat-o, anul acesta, și pe care vă provoc și pe voi să o preluați prin aceste sneak-peek-uri pe care le voi publica din cărțile pe care le parcurg.
*P.S. Let me know dacă ai găsit o carte așa:
Me:…
Book:…
Me:…
Book:…
Me: I need to sleep.
Book: Keep reading.
Me: Yes, Master!